Sider

mandag 20. september 2010

Ny uke , nye muligheter og den samme gamle hverdagen.

Ny uke , nye muligheter og den samme gamle hverdagen. Helga har jo stort sett blitt tilbrakt i pause modus og til bilkjøring. Skiløperen var stor fornøyd med samlinga og har bablet uavbrutt om hvor flinke trenerene er, en ny treningshverdag er planlagt for nå skal visst skiarenaen virkelig erobres..
Det er godt den unge har ett mål syns nå jeg..
Dagen i dag har iallefall budt på noen muligheter, jeg har hatt en bemerkelsesverdig stor motivasjon for husarbeid. Skal jammen med se det var lørdagens pausemodus som viser seg som ett sjakk trekk.
Håper arbeidslysten varer litt til for i morra kjører 7.far i huset, hjertepasienten til hytta og da har jeg store planer om å få gjort en hel haug til.
Blir lite slaraffenliv i de nærmeste dagene.
Lokalt "triatlon" i morra og jeg har planer om å være heiagjeng vi håper på at skigruppa fostrer bedre utøvere enn sykkelklubben så blir stemningen så god på onsdagens trening.
Senere på kvelden tar jeg turen til Iveland og besøker den uforkuserte.
Resten av uka er ganske åpen, men torsdag er det klart for bakkeløp på rulleski og da er det klart for å være heiagjeng på nytt.
Nå er det levende lys , noe varmt i koppen og 71grader nord


http://bloggurat.net/kart/registrere/5959/kristiansand

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar